Chemlok® i Chemosil®
Naša veziva Chemlok® i Chemosil® su proizvodi tehnologije koja se tijekom pedeset godina primjene dokazala u mnogim granama proizvodnje. Usporedo s dinamičnim razvojem tehnologije i ovi se proizvodi trajno dalje razvijaju i usavršavaju kako bi odgovorili sve većim zahtjevima sigurnosti. Za pravilan odabir odgovarajućeg proizvoda primjenjuje se više kriterija od kojih ovdje navodimo glavne.
Osnovni zahtjevi uspješnosti
Za izbor veziva važno je da ispunjava zahtjeve kao što su: otpornost na tekućine, visoke temperature, koroziju, dinamička naprezanja, da vezivo bude jednoslojno i sl.
Tehnološka osnova veziva
Tehnološka osnova je najčešće otapalo, a zbog ekoloških zahtjeva razvijena su za određene primjene i veziva na vodenoj bazi. U primjeni se također razlikuju jednoslojna i dvoslojna veziva te kod ovih drugih prvi sloj ili “primer” koji se nanosi na podlogu i drugi sloj ili “covercement” koji se nanosi na prvi sloj. Katkada se zahtijeva i vezanje već vulkanizirane gume, što zahtijeva opet drugačija svojstva veziva. U funkciji ekologije je i razvoj novih tipova veziva bez ili s vrlo niskim sadržajem teških metala kao i hlapljivih štetnih sastojaka.
Tehnologija primjene
Veziva se mogu nanositi kistom, valjkom, raspršivačem ili umakanjem. O načinu nanošenja ovisi da li vezivo treba razrijediti. Važan kriterij je i postupak prešanja: klasično prešanje u kalupu, transferno ili injekcijsko prešanje te naknadna vulkanizacija.
Vrsta podloge
Vrste podloge je također jedan od kriterija za izbor veziva. Premda se najčešće govori o metalu, gumu se može navulkanizirati i na podloge kao tvrda plastika, kompozitni materijal i tekstil, ali i već vulkanizirana guma.
Vrsta elastomera
Jedan od najvažnijih kriterija za izbor tipa veziva je elastomerna osnova gumene smjese. Prirodni kaučuk, SBR, NBR, HNBR, CR, EPDM, TPE, PU, silikon ili FKM, svaki traži određeni sastav veziva s kojim će najbolje reagirati.
Preporuka
Zbog velikog broja raznih kriterija koji utječu na pravilan odabir veziva, preporučujemo svakom budućem korisniku da nam se s povjerenjem obrati prije odluke.